zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

10-те най-големи врагове на съня



10-те най-големи врагове на съня

Честото недоспиване и безсънието водят до бърза умора и натоварване на тялото.

Системното недоспиване изисква незабавни мерки.

здраве.bg

... съня и възпрепятстват нормалното заспиване. И са сред най-честите!

Съвет: Консултирайте се със своя лекар за причината за хремата. Някои капки за нос или вземането на горещ душ преди лягане ще помогнат да освободите въздухоносните си пътища. Ако страдате от проблем със синусите, специалистите препоръчват да поддържате въздуха в спалното помещение леко влажен.(а)

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    превенция    
 

more news
rss
 
7-те основни хормона в женското тяло
Нарушението на техния баланс може да има непредвидими последици.
Какво ви държи будни
Не е ли сънят първото, което жертвате, когато задачите ви станат твърде много? Ако е така, това е сигнал за тревога...
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.