zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

6 изпробвани стратегии за отслабване



6 изпробвани стратегии за отслабване

Отслабването не бива да бъде самоцел, а правилно и здравословно изградена стратегия.

Чрез тях целта става напълно реална и постижима.

здраве.bg

... се, че те са преди всичко здравословни. За да отслабвате 0,5-1 кг на седмица, вие трябва да изгаряте между 500 и 1000 ккалории на ден повече отколкото приемате. Направете това като съчетаете здравословен хранителен режим и спорт.

4. Наслаждавайте се на здравословната храна

Промените в начина на хранене с цел отслабване трябва да включват намален калориен прием. Това обаче не означава, че трябва да се откажете от вкусните ястия, удоволствието от яденето и неговото приготвяне. Лесен начин да намалите приема на калории е да се храните най-вече с растителна храна – плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни. Стремете се към разнообразие, без да се отказвате от насладата, която храната ви доставя.

5. Бъдете активни

Дори и само да спазвате диета, най-вероятно ще отслабнете. Приемът на 500 ккалории по-малко на ден ще ви накара да сваляте половин килограм на седмица. Ако искате да постигнете двойно по-добри резултати, към диетата трябва да добавите и физическа активност. Така например 45 минутно бързо ходене четири пъти седмично е добро начало.

Освен че ви кара да отслабвате, спортът влияя благоприятно на здравето и повишава тонуса на тялото. Изгорените калории по време на тренировка зависят от това колко често, продължително и интензивно спортувате. Един от най-добрите начини да свалите ненужните мазнини са аеробните упражнения, а именно спокойно ходене поне 30 минути на ден. Желателно е да го практикувате всеки ден.

Всякаква форма на физическа активност е препоръчителна. Помислете за начини, по които можете да вмъкнете допълнително физическа активност през деня.

6. Променете начина си на живот

Не е достатъчно да се храните здравословно и да спортувате само няколко седмици или месеци. Вие трябва да преосмислите вашето хранене и ежедневие и да го промените из основи. Здравословното хранене и физическата активност трябва да са част от всекидневието. След като си поставите точните цели, опитайте се да си създадете и цялостна стратегия...

 
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    хранене и диети    
 

more news
rss
 
Има храни, които “изгарят” мазнините
Някои продукти доказано не само не прибавят допълнителни килограми, но и изгарят излишните мазнини.
Холестеролът: не вреден, а важен за организма
Контролът върху количеството му в тялото всъщност не е толкова сложен и е по силите на всеки.
5 неочаквани причини за напълняване
Прекомерното количество калории съвсем не са единствената причина за нарастване на теглото.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.