zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

6 изпробвани стратегии за отслабване



6 изпробвани стратегии за отслабване

Отслабването не бива да бъде самоцел, а правилно и здравословно изградена стратегия.

Чрез тях целта става напълно реална и постижима.

здраве.bg

Най-вероятно сте запознати със стотици различни строги диети и тренировъчни програми, които ви гарантират бърз и сигурен успех. Въпреки това тайната на трайното отслабване не се крие в гладуването, а в здравословния и ниско-калоричен режим на хранене, съчетан с умерена физическа дейност. Вие трябва да промените изцяло своя начин на живот и навици, за да постигнете и поддържате оптимално тегло.

1. Поставете си конкретни цели

Трайното отслабване ще ви коства както време, така и много усилия. То изисква обвързване, което трае цял живот. Уверете се, че сте готови да извършите трайни промени и си набележете подходящите цели. По този начин ще бъдете мотивирани през цялото време, защото никой друг освен вас не може да ви накара да отслабнете.

Преди да започнете да обмисляте каквито и да било промени във вашия начин на живот, опитайте се първо да решите важните проблеми в него. Изисква се голямо количество психическа и физическа енергия, за да промените изцяло вашите навици. Затова се уверете, че не се разсейвате от други сериозни проблеми като финансови или съпружески. Запитайте се, дали сте готови да се изправите срещу предизвикателството наречено отслабване.

2. Осигурете си подкрепа от близките

За да успеете с това начинание, вие трябва да поемете пълна отговорност за вашето поведение. Това обаче не означава, че трябва да правите всичко сами. Потърсете подкрепа от близките си, когато се нуждаете.

Обкръжете се с хора, които знаят какво искате и които ще ви подкрепят в трудните моменти. В идеалния случай хората около вас ще ви изслушват, ще тренират с вас и ще споделят вашите приоритети за здравословен начин на живот.

3. Поставете си реално постижими цели

Бъдете преди всичко реалисти, когато си поставяте цели и когато съставяте хранителен режим. В дълготраен аспект е най-добре да сваляте 0,5-1 килограм на седмица.

В началото е възможно да отслабвате по-бързо, особено ако правите значителни промени в начина си на живот. Уверете...

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    хранене и диети    
 

more news
rss
 
13 здравословни навика за всеки ден
Превърнати в ежедневие, те ще ви донесат повече здраве и удовлетворение. Просто не пренебрегвайте това, което сами можете да направите за себе си.
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
7 ключови години в живота
В живота има периоди които не са толкова условни.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.