zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

25 съвета за храненето – без усилия и в най-напрегнатите дни



25 съвета за храненето – без усилия и в най-напрегнатите дни

В какаото се съдържат повече антиоксиданти отколкото в чая и зеленчуците!

здраве.bg

Колкото сме по-заети, толкова по-трудно е да намерим време да се погрижим за себе си. И много скоро здравословните хранителни навици остават на заден план. Ето защо сме подбрали тези 25 изключително лесни за следване правила за здравословно хранене – те ще ви позволят да се храните правилно дори през дните, в които сте толкова заети, че карате на автопилот.

Ако ги следвате, веднага ще получите седем ястия на ден -плодове и зеленчуци, целият калций, от който се нуждаете, много фибри и омега-3 мастни киселини, изобилие от антиоксиданти и още много други полезни вещества. А с това ще намалите рисковете от ракови заболявания, удар, сърдечна недостатъчност и диабет, ще имате повече енергия, свеж ум и ще избегнете инфекциите в отделителната система.

Първо: Представете си, че е нормален делничен ден и сте по-заети от всякога. Сега изпробвайте нашите лесни препоръки!

Здравословни съвети за храненето: 6:00: Събудете се.
За последен път изключвате алармата и опипвайки стените, намирате пътя до кухнята:

1. Пийте портокалов сок с добавен калций. Ако започвате деня си с чаша портокалов сок, не пропускайте шанса да си набавите и калций. Той предотвратява ПМС, високото кръвно налягане и остеопорозата. И дори ви помага да отслабнете! Повечето сокове от портокал и грейпфрут с добавен калций съдържат толкова от него, колкото и млякото – или дори повече!

2. Изпийте една таблетка мултивитамин. Доказано е, че хората, които ежедневно пият хранителни добавки с мултивитамини и минерали, значително редуцират риска от рак на дебелото черво и сърдечни заболявания, сочат изследвания. Друга полза: фолиевата киселина в мултивитамините се абсорбира 2 пъти по-лесно отколкото ако си я набавяте чрез храната.

3. Яжте зърнена закуска със съдържание на поне 7 г фибри на порция, защото тя е най-лесният...

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    55+    превенция    хранене и диети    
 

more news
rss
 
7-те основни хормона в женското тяло
Нарушението на техния баланс може да има непредвидими последици.
Интуицията може да се развие!
Как да “увеличим звука” на вътрешния си глас?
Има храни, които “изгарят” мазнините
Някои продукти доказано не само не прибавят допълнителни килограми, но и изгарят излишните мазнини.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.