zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

5 неочаквани съвета за плосък корем



5 неочаквани съвета за плосък корем

здраве.bg

Може би си мислите, че плоският корем може да е резултат само от изтощителни тренировки в залата за фитнес!? Съвсем не е така. Първите условия, за да се радвате, че нямате излишни мазнини по корема, са... правилното хранене и ниското ниво на стрес.
Какво може да ви помогне, за да го постигнете:

1. Мазна храна!?

Не всички мазнини са вредни за фигурата. Т.нар. мононенаситени (например омега-3, 6, 9) всъщност ще спомогнат за намаляване натрупването на т.нар. висцерални мазнини. Скорошно изследване, проведено в Университета “Йейл” показва, че диетата с високо съдържание на мононенаситени мазнини способства за намаляването на мастната тъкан около корема – поне с 1/3.

Освен това този тип мазнини се смятат за профилактично средство срещу болести на сърцето, черния дроб, бъбреците, а също така срещу рак на гърдата и белите дробове. Те се съдържат в най-големи количества в зехтина, ядките, авокадото, тъмния шоколад.

2. Здрави черва!?

Може би ще се учудите, но допълнителен обем на корема добавя... въздухът. За да избегнете това, е достатъчно да спазвате няколко несложни правила:

- Яжте бавно и се опитвайте да не отваряте твърде широко устата си. Докато дъвчете в хранопровода заедно с храната попада и въздух.
- Не пийте газирани напитки. Къде мислите, че отиват мехурчетата?!
- Не наблягайте на продуктите, които водата образуването на газове: зеле, фасул, червен пипер, круши, дори и цитрусови плодове.
- Употребявайте по-малко сол - солената храна провокира жаждата и задържа течностите в тялото.
- Забравете за дъвката. Докато дъвчете, поглъщате твърде много въздух, който попада в хранопровода, а след това - в стомаха.
- Яжте редовно. Нередовното хранене, пушенето и злоупотребата с алкохол също способстват за образуването на газове и пречат на преработването на храната.

3. Сух хляб!?

Повечето хора смятат хлебните изделия за несъвместими със стройната фигура. Това обаче е вярно само отчасти! Хлябът от меките сортове пшеница съдържа...

 
добави в:
 
Още по темите:
съвети от лекаря    любопитно    превенция    
 

more news
rss
 
Да станем по-здрави с някои храни
13 съвсем прости рецепти, които ще добавят здраве
Холестеролът: не вреден, а важен за организма
Контролът върху количеството му в тялото всъщност не е толкова сложен и е по силите на всеки.
8 начина мозъкът да работи по-добре
От изборът на подходящо време за натоварване до... Моцарт и Леонардо
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.