zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

10 препятствия по пътя към идеалното тегло



10 препятствия по пътя към идеалното тегло

Как да ги преодолеем.

здраве.bg

... всяко тренировка, вие се...
а) подкрепяте с една ябълка;
б) и без храна се чувствате добре;
в) възнаграждавате се с шоколад или торта в близкото кафе?
Ако предпочитате отговор В, не сте единствените. Установено е, че след интензивни физически занимания жените са склонни да употребяват 120 калории повече, отколкото след стандартната тренировка, при която обаче те са изгорили същото количество калории.

Решение на проблема: Запасете се с някаква лека и полезна закуска: пресни или сушени плодове, моркови, слънчогледови семки –антиоксидантите, белтъчините и въглехидратите, съдържащи се в тях, ще ви помогнат да премахнете мускулната умора.

Препятствие №4: никога не пресмятате калориите

Без съмнение всеки може, ако пожелае, да регулира размера на порциите, но само една хапка може да е достатъчна да добави няколкостотин непредвидени калории.

Решение на проблема: Ако не можете да контролирате количеството на приеманата храна, опитайте се поне да помните какво сте изяли по време на последното си хранене – това също предпазва от преяждане. Споменът за изядената храна намалява глада.

Препятствие №5: виртуалното общуване

Ако сте твърде обвързан с интернет и електронната поща, може би не знаете, че при писане на електронно писмо, се изгарят 5 калории, а при реално общуване – 11 за същия период. В този смисъл високите технологии наистина ни пречат да отслабнем!

Решение на проблема: Движете се повече. Например ставайте, когато разговаряте по телефона. Това ще ви помогне да изгорите поне 100 калории дневно.

Препятствие №6: тренировката се е превърнала в рутина

Когато тялото е свикнало да изпълнява едно и също упражнение всеки ден, то по-добре се справя с поставената задача. Всяко движение вече изисква по-малко физически усилия. Съответно вие изгаряте по-малко калории.

Решение на проблема: Редувайте силовите упражнения (например едночасовото упражнение с велотренажор) с 5 минутна загрявка. Така ще изгорите...

 
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    любопитно    хранене и диети    психология    
 

more news
rss
 
6 неочаквано полезни навика
Казвали ли сте си “От утре ставам нов човек!”... , но после нещо не се е получавало...
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
10 важни стъпки към здравословното хранене
Най-главното е разумният подход и чувството за мярка
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.