zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Оригинална кампания за борба със СПИН проведоха в Мюнхен



23 април 2006, здраве.bg

Мюнхенският център за борба със СПИН (Munich AIDS Help) организира оригинална кампания, призоваваща младежите да използват презервативи.
Агенцията „Старт“ в Мюнхен разработи смела и нестандартна творческа концепция “А ти с какво мислиш?”
Към настоящия момент се смята, че ефективността на пропагандата против СПИН вече е достигнала своя връх и трябва да се търсят нестандартни концепции. Затова агенцията по нов начин се обръща към младежта с тази своя много смела концепция.
Според оценките на експертите, през миналата година в САЩ смъртността от СПИН е намаляла с 19%, но по мнение на специалистите това се дължи най-вече на внедряването на новите методи за борба с болестта на основата на мощни антивирусни препарати, а не на социалните кампании.

 
добави в:
 
Още по темите:
заболявания    психология    любопитно    
 
more news
rss
 
Интуицията може да се развие!
Как да “увеличим звука” на вътрешния си глас?
30-те най-полезни храни
или още един опит за рейтинг на най-здравословните продукти
7 ключови години в живота
В живота има периоди които не са толкова условни.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.