zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

10 начина да превърнем спорта в навик



10 начина да превърнем спорта в навик

здраве.bg

... от преди;
- получавате от своя лекар похвали за понижените нива на холестерол, триглицериди и кръвна захар, пониженото кръвно налягане и увеличената костна плътност.

9. Ходете с педометър (или куче). Ако ходенето ви доставя удоволствие, но все пак не сте спортували от дълго време, разделете 30-минутната си бърза разходка на 3х10 минути. Използвайте педометър и се стремете да извървите поне 10 хиляди крачки на ден. Ако все пак това ви идва множко, започнете с по-малко и постепенно увеличавайте - например с по 300 всеки ден. Разходката с кучето също може да ви мотивира да вървите по-дълго.

10. Възнаграждавайте се. Наградата за добре свършената работа в залата или на открито ще ви мотивира допълнително. Така поставянето на цели и изпълняването им ще ви донесе още по-голяма наслада.(а)

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    любопитно    превенция    
 

more news
rss
 
8 съвета за да спите пълноценно
Има доста какво да опитате преди да посегнете към приспивателните...
10 важни стъпки към здравословното хранене
Най-главното е разумният подход и чувството за мярка
Какво ви държи будни
Не е ли сънят първото, което жертвате, когато задачите ви станат твърде много? Ако е така, това е сигнал за тревога...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.