zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

25 храни, които ще ни помогнат и срещу сериозни заболявания



25 храни, които ще ни помогнат и срещу сериозни заболявания

Човек е това, което яде, твърди старата поговорка, и това не е измислица.

здраве.bg

... по-добро общо здраве;
- по-нисък холестерол;
- по-добре регулирано кръвно налягане;
- по-малко болки;
- по-добър сън;
- по-здрави кожа и коса;
- частично компенсиране на вредите, причинени от лоша диета (включително повишената кръвна захар);
- понижен риск от рак (статистиката сочи, че 30% от заболяванията от рак са свързани именно с лош хранителен режим);
- отслабване.

Бойър уверява, че нейните хранителни планове не само помага за преодоляване ва здравните проблеми, но дори в някои случаи може да премахне необходимостта от прием на лекарства.

Какво включва менюто
По-долу са изредени петте любими храни на Bauer за справяне с пет често срещани здравословни проблема:

Наднормено тегло:
1. Богата на фибри зърнена закуска: Търсете марките, които съдържат по повече от 5 г фибри и 120 или по-малко калории на порция.
2. Краставици: С високо съдържание на вода и ниска калоричност, този охлаждащ хрупкав зеленчук засища за дълго време.
3. Яйчни белтъци: Пълни с висококачествен протеин, те ускоряват метаболизма и помагат за поддържане на добра фигура.
4. Дъвка без захар: Дава на вкусовите рецептори прилив на вкус и едновременно с това предпазва от прекаляване с калорични храни.
5. Горещо капучино: Тъй като е горещо, ще го пиете бавно (което помага да се почувствате заситени). Освен това млякото и кофеина зареждат с енергия.

Диабет
1. Сьомга: Като добър източник на витамин D, тази мазна риба понижава риска от диабет.
2. Пуешки гърди: Протеините в тях забавят усвояването на въглехидратите. Което съответно забавя (и предпазва от) повишаването на кръвната захар.
3. Соеви зърна: Богата на омега-3 мастни киселини, тази перфектна комбинация от протеини и висококачествени въглехидрати понижава риска от сърдечни заболявания.
4. Обезмаслено кисело мляко: Богато на калций, но бедно на мазнини, то подобрява чувствителността към инсулина и помага за контрола на кръвното налягане.
5. Захарно цвекло: нискогликемичните въглехидрати и магнезия...

 
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    превенция    хранене и диети    заболявания    
 
more news
rss

 
4 доказани рецепти за плосък корем
Натрупването на мастна тъкан в областта на корема не е просто естетически дефект.
Да станем по-здрави с някои храни
13 съвсем прости рецепти, които ще добавят здраве
30-те най-полезни храни
или още един опит за рейтинг на най-здравословните продукти
Одобрявате ли въвеждането на т.нар. данък вредни храни?
  •  Да, напълно - така трябва! Това е правилният път за ограничаване на наистина вредните храни.
  •  Поначало замисълът е добър, но конкретната концепция и предложеният начин на прилагане ме карат да се колебая.
  •  Пълна глупост! Просто още един опит да се измисли нов данък, с който да се пълни хазната.