zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

25 храни, които ще ни помогнат и срещу сериозни заболявания



25 храни, които ще ни помогнат и срещу сериозни заболявания

Човек е това, което яде, твърди старата поговорка, и това не е измислица.

здраве.bg

... по-добро общо здраве;
- по-нисък холестерол;
- по-добре регулирано кръвно налягане;
- по-малко болки;
- по-добър сън;
- по-здрави кожа и коса;
- частично компенсиране на вредите, причинени от лоша диета (включително повишената кръвна захар);
- понижен риск от рак (статистиката сочи, че 30% от заболяванията от рак са свързани именно с лош хранителен режим);
- отслабване.

Бойър уверява, че нейните хранителни планове не само помага за преодоляване ва здравните проблеми, но дори в някои случаи може да премахне необходимостта от прием на лекарства.

Какво включва менюто
По-долу са изредени петте любими храни на Bauer за справяне с пет често срещани здравословни проблема:

Наднормено тегло:
1. Богата на фибри зърнена закуска: Търсете марките, които съдържат по повече от 5 г фибри и 120 или по-малко калории на порция.
2. Краставици: С високо съдържание на вода и ниска калоричност, този охлаждащ хрупкав зеленчук засища за дълго време.
3. Яйчни белтъци: Пълни с висококачествен протеин, те ускоряват метаболизма и помагат за поддържане на добра фигура.
4. Дъвка без захар: Дава на вкусовите рецептори прилив на вкус и едновременно с това предпазва от прекаляване с калорични храни.
5. Горещо капучино: Тъй като е горещо, ще го пиете бавно (което помага да се почувствате заситени). Освен това млякото и кофеина зареждат с енергия.

Диабет
1. Сьомга: Като добър източник на витамин D, тази мазна риба понижава риска от диабет.
2. Пуешки гърди: Протеините в тях забавят усвояването на въглехидратите. Което съответно забавя (и предпазва от) повишаването на кръвната захар.
3. Соеви зърна: Богата на омега-3 мастни киселини, тази перфектна комбинация от протеини и висококачествени въглехидрати понижава риска от сърдечни заболявания.
4. Обезмаслено кисело мляко: Богато на калций, но бедно на мазнини, то подобрява чувствителността към инсулина и помага за контрола на кръвното налягане.
5. Захарно цвекло: нискогликемичните въглехидрати и магнезия...

 
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    превенция    хранене и диети    заболявания    
 
more news
 
30-те най-полезни храни
или още един опит за рейтинг на най-здравословните продукти
5 неочаквани причини за напълняване
Прекомерното количество калории съвсем не са единствената причина за нарастване на теглото.
Има храни, които “изгарят” мазнините
Някои продукти доказано не само не прибавят допълнителни килограми, но и изгарят излишните мазнини.
Одобрявате ли съществуването на вериги аптеки?
  •  Да - цените в тях по правило са по-ниски.
  •  Не - мисля, че те нямат нищо общо с фармацията, а просто гонят само печалбата.
  •  Не обръщам внимание дали аптеката е част от верига или не - интересува ме само ниската цена.
  •  Винаги търся аптека, в която работи истински фармацевт, а не такъв, превърнал се в обикновен продавач. Търся качествена услуга, а не толкова най-ниска цена.
  •  Този въпрос изобщо не ме вълнува.