zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

ТВ рекламите на лекарства са едностранчиви, твърди изследване



ТВ рекламите на лекарства са едностранчиви, твърди изследване

Към тях трябва да се отнасяме критично, съветват учени.

18 януари 2008, здраве.bg

Телевизионните реклами на медикаментите подчертават техните достойнства, но съвсем логично игнорират недостатъците им, показват данните от американско изследване.

Учени от университета на щата Джорджия са провели анализ на рекламите на лекарствени средства по основните телевизионни канали на САЩ, излъчвани в продължение на една седмица.

Оказва се, че в 60 секундния клип по-малко от 8 секунди са посветени на информацията за страничните ефекти от рекламирания препарат. В най-масовите клипове - тези с продължителност от 30 секунди, за тази информация са предоставени средно само 4,4 секунди, а в 15-секундните реклами за подобни данни въобще не е отделено време, съобщава Ройтерс.(а)

 
добави в:
 
Още по темите:
любопитно    изследвания    
 
more news
rss
 
Какво ви държи будни
Не е ли сънят първото, което жертвате, когато задачите ви станат твърде много? Ако е така, това е сигнал за тревога...
6 неочаквано полезни навика
Казвали ли сте си “От утре ставам нов човек!”... , но после нещо не се е получавало...
4 доказани рецепти за плосък корем
Натрупването на мастна тъкан в областта на корема не е просто естетически дефект.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.