zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

ТВ рекламите на лекарства са едностранчиви, твърди изследване



ТВ рекламите на лекарства са едностранчиви, твърди изследване

Към тях трябва да се отнасяме критично, съветват учени.

18 януари 2008, здраве.bg

Телевизионните реклами на медикаментите подчертават техните достойнства, но съвсем логично игнорират недостатъците им, показват данните от американско изследване.

Учени от университета на щата Джорджия са провели анализ на рекламите на лекарствени средства по основните телевизионни канали на САЩ, излъчвани в продължение на една седмица.

Оказва се, че в 60 секундния клип по-малко от 8 секунди са посветени на информацията за страничните ефекти от рекламирания препарат. В най-масовите клипове - тези с продължителност от 30 секунди, за тази информация са предоставени средно само 4,4 секунди, а в 15-секундните реклами за подобни данни въобще не е отделено време, съобщава Ройтерс.(а)

 
добави в:
 
Още по темите:
любопитно    изследвания    
 
more news
rss
 
20 мита за начините на отслабване
Много от най-популярните диети всъщност се отхвърлят от науката.
Някои “азбучни истини” за здравето са напълно погрешни!
Не всичко, което сме чували, че е полезно, всъщност е такова...
5 любопитни причини да обичате секса
Сексът далеч не е само удоволствие. Той има и доказани ползи за здравето.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.