zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Тайни на трайното отслабване? Гладът не е нужен!



Тайни на трайното отслабване? Гладът не е нужен!

Да свалим излишните килограми и после да не си ги върнем може и да не е толкова сложно.

dieti.info
четете още в dieti.info


Само с малко предвидливост и няколко допълнителни минути можете да сте уверени, че винаги имате полезна храна под ръка. Така отслабването ще се превърне в много по-лесен процес. Възможно е да постигнете целите си като се придържате към умерен, гъвкав и лесен за следване режим на хранене, който контролира калориите, но също така ви позволява да похапвате от любимите си храни.

Пробвайте на практика тези 5 съвета и повече няма да гладувате:

1. Бъдете подготвени за глада!

Яжте по 400 калории на всеки 4 часа, за да утолите глада. Когато ядете през целия ден е по-малко вероятно да изгладнеете и да преядете вечерта. Така поддържате и кръвната си захар (и енергията) балансирана, метаболизмът – бърз, а настроението си – стабилно. А всичко това води до отслабване без усилия.

Дръжте здравословни дълготрайни продукти (ядки например) под ръка в чекмеджето на работа или в чантата си, за да не изгладнявате прекалено и да не се поддавате на изкушението да ядете храна, от която се напълнява.

2. Избягвайте изкушенията в супермаркетите!

Това, което си донесете вкъщи, е това, което ще ядете, затова се уверете, че внасяте здравословни неща. Направете си списък за пазаруване и се придържайте към него, когато отидете в магазина. Тези списъци ще ви предпазят от непланирано ограбване на рафтовете с чипс и сладкиши.

3. Подгответе храната след като я внесете вкъщи!

Когато се приберете от магазина, отделете няколко минути да приготвите нещо за здравословните похапвания по-късно. Измийте и изчистете зеленчуците, разделете на порции солетите, сушените плодове и ядките и ги сложете в малки торбички, сложете измитите плодове в голяма купа на видимо място. Следващия път щом огладнеете ще сте подготвени с нещо здравословно за похапване.

4. Правете едва доловими размени на храни!

Когато можете, избирайте съставки с по-ниска съдържание на мазнини за рецептите: обезмаслено мляко вместо 2%, нискомаслени кашкавал и майонеза, вместо обикновени, лек...

 
добави в:
 
Още по темите:
съвети от лекаря    хранене и диети    
 

more news
rss
 
Да станем по-здрави с някои храни
13 съвсем прости рецепти, които ще добавят здраве
10 важни стъпки към здравословното хранене
Най-главното е разумният подход и чувството за мярка
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.