zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Диети за лятото



Диети за лятото

4 зеленчукови и 5 плодови диети, подходящи за горещите дни.

dieti.info

... семки.
• Обяд: Салата от 250 г тиква, 100 г грозде, 150 г марули, 1 с. л. нарязани орехи. Тиквата се нарязва на кубчета и леко се запича в масло, гроздето се разрязва на половинки, листата маруля се нарязват на ленти и се смесват с тиквата. В маслото, където се е запържвала тиквата, се добавя 1/4 чаша зеленчуков бульон, малко оцет и горчица, които са чудесна подправка за салатата. Отгоре могат да се посипят орехи.
• Вечеря: Салата от 100 г бяло грозде, 50 г ананас, 1/4 папая, 1 с. л. лимонов сок и 1/4 чаша вода. Можете да добавите и парче сварени пилешки гърди. Ястието съдържа 800-850 калории.

- 2-ри ден:
• Закуска: Салатата от първия ден.
• Обяд: Ориз със скариди и грозде (5 с. л. ориз, 100 г грозде, 5-6 скариди). Оризът се сварява и се смесва с гроздето. Към тях се добавят скаридите, които са предварително леко запечени в зехтин.
• Вечеря: Картофи със зеленчуци (100 г картофи, 1 морков, 1 стъбло праз, малко целина). Зеленчуците се задушават под капак за около 10-15 минути. На вкус се добавят сол, дафинов лист, пипер и 1 ч.л. сметана.

- З-ти ден:
• Закуска: сандвич с грозде (черно хлебче или филийка пълнозърнест хляб се намазва с дебел слой извара, а отгоре се поставят нарязани гроздови зърна (30-50 г)
• Обяд: Риба със задушено зеле и грозде (150 г зеле, 1 глава лук, 300 г рибно филе, 50 г черно грозде)
Зелето и лукът се задушават в малко количество растителна мазнина за около 10 минути, а върху тях се поставя филето от риба и гроздовите зърна и ястието се задушава за още толкова време.
• Вечеря: Желе от грозде. Пакетче желатин (5 г), 150 мл сок от грозде, 50 г грозде и половин ябълка.
Желатинът се накисва с малко гореща вода, а след това се разтваря в сока, с който се заливат гроздовите зърна и нарязаната на ситно ябълка. Ястието се оставя в хладилник за около 1 час.

- 4 ден
• Закуска: филийка пълозърнест хляб и 100 г извара, зелен лук и 100 г черно грозде.
• Обяд: Палачинки с грозде . Замесва се тесто от 2-3 с. л. брашно, 100 мл вода и 1 яйце...

 
 
Още по темите:
любопитно    хранене и диети    
 

more news
rss
 
4 доказани рецепти за плосък корем
Натрупването на мастна тъкан в областта на корема не е просто естетически дефект.
25 здравословни храни
Слагайте редовно на трапезата си от тях, за да си осигурите жизненост и дълголетие
Има храни, които “изгарят” мазнините
Някои продукти доказано не само не прибавят допълнителни килограми, но и изгарят излишните мазнини.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.