zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Още няколко начина да намалим апетита си



Още няколко начина да намалим апетита си

Няколко плода, изядени 1/2 час преди хранене, намаляват усешането за глад.

dieti.info
четете още в dieti.info


Диетолозите съветват 10-15 минути преди основното хранене да се консумира чаша мляко със сухар или малка филийка пълнозърнест хляб, чаша чай с малко извара, мляко с кафе. Може просто да изпиете и чаша топла вода, но това трябва да става без да се бърза.

Пресните плодове могат да се ядат половин час преди хранене. В този случай те ще намалят апетита. Ако приемате плодове 1-1,5 часа преди ядене, ще увеличите апетита си. След като сте се нахранили, няма никакъв смисъл от употребата на плодове – поне що се отнася до ограничаване на апетита, защото в организма започват процесите на преработване на храната.

Душът или топлата вана преди хранене също са ефективни за намаляването на апетита.

Разходката (20-30 минути дневно) стимулира разграждането на мазнините и способства за извеждането на енергията от кръвта, а ако в кръвта има енергия – това означава, че потребността от храна е по-малка.

Ако искате да контролирате по-строго калориите, записвайте всичко, което изяждате. По този начин ще имате по-добър поглед върху количеството консумирана храна.
Почнете да разделяте порцията храна, която сте свикнали да изяждате, на две части.

Използвайте по-малки чинии (например с вместимост 200 г), като порциите в тях трябва да са например: месо - колкото юмрук, гарнитура – 2 юмрука.(а)

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    любопитно    хранене и диети    aлтернативи    
 

more news
rss
 
20 мита за начините на отслабване
Много от най-популярните диети всъщност се отхвърлят от науката.
Да станем по-здрави с някои храни
13 съвсем прости рецепти, които ще добавят здраве
8 начина мозъкът да работи по-добре
От изборът на подходящо време за натоварване до... Моцарт и Леонардо
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.