zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Добрите бактерии - какво знаете за тях



Добрите бактерии - какво знаете за тях

платена публикация

1. В човешкия организъм има 10 пъти повече бактерии, отколкото тъканни клетки. Повечето от тези микроби оказват благоприятно въздействие върху дебелото черво. Най-многобройни са пробиотиците, представляващи избрани живи микроорганизми, които погълнати живи и в достатъчно количество, имат благоприятен за здравето ефект.

2. Такива пробиотични бактерии са бифидобактериите и лактобацилите. Те помагат на естествената човешка чревна микрофлора и така влияят благоприятно на здравето ни. Бифидобактерията принадлежи към голямата група на млечните бактерии, включително Lactobacilli и Streptococci.

3. Храна, която съдържа живи пробиотици в достатъчно количество и увеличава ползата за здравето до края на срока на годност, е пробиотична храна. Такава храна е Данон Активиа, която съдържа бактерията Бифидус АктиРегуларистм. Други пробиотични храни са млечно-киселите продукти.

4. Около 70% от имунитета на човек се намира в стомашно-чревния тракт. Пробиотичните храни помагат за повишаване на имунитета, допринасят за метаболизма на витамините, упражняват антимикробна активност и успешно биха могли да намалят риска от редица заболявания като рак на дебелото черво и др.

5. Консумацията на пробиотични храни трябва да бъде редовна, защото повечето пробиотици не се “размножават” в червата и за да има ефект, е необходимо да бъдат набавяни ежедневно.

6. Бифидобактериите са най-голямата група бактерии при новородените и техният брой намалява с възрастта. При кърмачетата бифидобактерията представлява повече от 90% от общите чревни бактерии.

7. При възрастните редовни потребители на Активиа се оптимизира функционирането на стомашно-чревния тракт, осигурявайки по-редовен транзит и по този начин ефективно отстраняване на отпадни вещества от организма. Това подпомага ежедневното добро състояние и оказва дългосрочен здравословен ефект.

ЗДРАВЕТО ОТВЪТРЕ ЛИЧИ ОТВЪН

 
добави в:
 
Още по темите:
превенция    хранене и диети    aлтернативи    
 

more news
rss
 
13 здравословни навика за всеки ден
Превърнати в ежедневие, те ще ви донесат повече здраве и удовлетворение. Просто не пренебрегвайте това, което сами можете да направите за себе си.
5 неочаквани причини за напълняване
Прекомерното количество калории съвсем не са единствената причина за нарастване на теглото.
9-те най-важни правила на храненето
Преди да опитате поредната диета и вечно да броите калориите във всяка хапка...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.