zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Как да се справим сами с чувството за глад и повишения апетит



Как да се справим сами с чувството за глад и повишения апетит

dieti.info
четете още в dieti.info


... хладилника.

Храненето по режим е само половината от необходимото, твърдят още диетолозите и съветват: “Главна задача е също да се научите да приемате умерени порции храна и да не оставате гладни. Наложете вето на алкохола: той не само съдържа много калории, но и ни кара да изяждаме повече от обичайното”.

Следващата стъпка е намаляване на количеството сол. Солената храна изглежда по-вкусна и трудно можем да се ограничим с малка порция. Вместо сол (но без да я пренебрегвате съвсем!), използвайте повече подправки, които са способни да подържат апетита (с изключение на майонезата, оцета и горчицата).

Друг начин за намаляване на апетита е еднообразната храна. Разбира се, не трябва да изпадате в крайности и постоянно да се храните само със зеле или леща. Достатъчно е веднъж седмично да си организирате разтоварващ ден. Изберете си един продукт – плод, зеленчук, мляко, извара, месо или риба и през деня яжте само него. За този ден ще ви бъдат необходими 400-500 г месо или риба, литър айрян в съчетание с 300 г извара, половин килограм плодове или зеленчуци. След този разтоварващ ден ще ви бъде по-лесно да се придържате към разумна диета.

Не забравяйте да употребявяте продукти, богати на целулоза: плодове, зеленчуци, зърнени храни. Целулозата увеличава своя обем, запълва стомаха и дълго време осигурява чувство за ситост, съветват още специалистите.(а)

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
любопитно    
 

more news
rss
 
3 естествени начина да свалите кръвното
Не посягайте веднага към лекарствата, съветват специалисти.
30-те най-полезни храни
или още един опит за рейтинг на най-здравословните продукти
2 прости начина да изчислите натрупаните мазнини
И най-сложната таблица няма да ви даде достатъчно точен ориентир...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.