zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

25 съвета за храненето – без усилия и в най-напрегнатите дни



25 съвета за храненето – без усилия и в най-напрегнатите дни

В какаото се съдържат повече антиоксиданти отколкото в чая и зеленчуците!

здраве.bg

... начин да си набавите много фибри с малко количество храна. Не само че фибрите се борят с рака, но и предпазват от наднормено тегло. Например, ако изяждате по 30 г фибри на ден (или почти двойно повече от средното по статистика), тялото ви ще абсорбира по 120 калории по-малко на ден.

4. Добавете малко боровинки в зърнената си закуска. Дори замразените боровинки са толкова богати на антиоксиданти, че само половин чаша увеличава антиоксидантната сила на повечето диети. Някои изследвания показват, че действат добре и на мозъчната дейност.

5. Правете кафето си с мляко. Ако правите кафето си с топла вода, всичко, което постигате, е да се събудите. Използвайте мляко и ето ви лате – плюс че се предпазвате от остеопороза (благодарение на калция и витамин D в млякото).

6. Изпийте чаша вода преди да си миете зъбите. И водата и чашата са пред вас - така че пийте! За съжаление, статистиката показва, че много малко хора пият препоръчителната доза от 8 чаши вода на ден. Знаците за начална дехидратация включват умора –още със събуждането или по средата на деня, липса на концентрация, главоболие.

Здравословни съвети за храненето: 8:00: На работа.
И лекото похапване на работа може да е от полза за здравето:

7. Вземете си ябълка за работа. Сложете я на бюрото си от сутринта и нека тя е първата храна, която ще видите и изядете, когато ви се прииска да сдъвчете нещо. Ако тя не ви е под ръка, ще тършувате за кифлички или каквото друго има наоколо. Освен че ябълката е ниско калорична храна, скорошно изследване е открило, че белите дробове на хората, изяждащи по една ябълка на ден, имат по-добра защита срещу замърсяването на въздуха.

8. Дръжте ядки в бюрото си. Вероятно защото ядките са богати на здравословни мононенаситени киселини, витамин Е, магнезий и фитохимични вещества, хората, които изяждат по една шепа от тях 4-5 пъти седмично...

 
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    55+    превенция    хранене и диети    
 

more news
rss
 
Да станем по-здрави с някои храни
13 съвсем прости рецепти, които ще добавят здраве
Цветя... за здраве
Растенията у дома не само създават красота и уют. Те са и полезни за здравето - както за психиката, така и за физиологията.
Какво предизвиква депресиите
В повечето случаи причината е комплексна. И все пак...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.