zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Пролетната умора не е илюзия



Пролетната умора не е илюзия

Безсънието и спадът в настроението са логични последици от зимата.

здраве.bg

... Богати на този витамин са шипката, касисът, цитрусовите плодове, киселото зеле.

Как да кажем “не” на мрачното настроение

• Започвайте деня с контрастен душ, утринна гимнастика и любимата си музика.

• Възползвайте се от цветотерапията – избирайте си дрехи с ярки и жизнерадостни цветове.

• Разхождайте се повече!

• Един банан или парченце шоколад са напълно достатъчни да ви върнат доброто разположение на духа - те съдържат триптофан - натурален антидепресант.

• Стойте повече време на слънце - това ще повиши настроението ви и ще зареди тялото с енергия.(а)

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
съвети от лекаря    любопитно    превенция    
 

more news
rss
 
7-те основни хормона в женското тяло
Нарушението на техния баланс може да има непредвидими последици.
5 неочаквани причини за напълняване
Прекомерното количество калории съвсем не са единствената причина за нарастване на теглото.
13 здравословни навика за всеки ден
Превърнати в ежедневие, те ще ви донесат повече здраве и удовлетворение. Просто не пренебрегвайте това, което сами можете да направите за себе си.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.