zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Повече здраве с Верея Калций



Повече здраве с Верея Калций

Прeпоръчителният прием на калций намалява риска от загуба на костната плътност.

платена публикация

Препоръчителния дневен прием на калций варира от 800 до 1200 мг. Когато приеманият с храната калций е под това количество, организмът си набавя елемента от костите, с което се намалява здравината на скелета и зъбите. При недостатъчния прием на калций се губи костна плътност и се увеличава рискът от остеопороза - понятието въведено в медицината през 19 век във Франция и Германия, като с него се обозначава намаленото количество костна маса, водещи до повишена чупливост на костите и увеличен риск от фрактури.

Остеопороза могат да развият хора от всички възрастови групи, но тя се среща три пъти по-често при жените в сравнение с мъжете. При по-голяма част от засегнатите индивиди костната загуба настъпва постепенно и в началото протича безсимптомно, поради което остеопорозата е наречена “тихия крадец”. В по-напреднал стадий, заболяването е придружено от остри или хронични болки и гръбначни деформации.

Набавянето на достатъчно калций е успешна профилактика срещу болестта. Затова е изключително важно организмът ни да се зарежда с достатъчно калций всеки ден. С най- високо съдържание на калций са млечните продукти. За да се усвоява по-лесно от организма, препоръчително е да се приема чрез нискомаслени продукти, които са богати на витамин D.

Кисело мляко Верeя Калций с 0,1% масленост и прясно мляко с Верея Калций с 1,5%, допълнително обогатени с 30% повече естествен калций и комплекс точно подбрани витамини A, D3, E и B9, са естествен начин да си набавим елемента за организма. Чаша прясно мляко Верея Калций (200 мл) или порция от 200 гр кисело мляко Верея Калций осигуряват 1/3 от препоръчителната дневна доза калций.

Верея Калций са произведени от първокачествено краве мляко с изцяло естествени съставки, без консерванти и подобрители. Кисело мляко Верея Калций е произведено със специално подбрана закваска за по-богат и мек вкус.

 
добави в:
 
Още по темите:
хранене и диети    
 
more news
rss
 
7 ключови години в живота
В живота има периоди които не са толкова условни.
10 важни стъпки към здравословното хранене
Най-главното е разумният подход и чувството за мярка
Какво ви държи будни
Не е ли сънят първото, което жертвате, когато задачите ви станат твърде много? Ако е така, това е сигнал за тревога...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.