zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Най-добрите храни - за да намалим холестерола



Най-добрите храни - за да намалим холестерола

Фасулът съдържа голямо количество неразтворими фибри, които помагат за понижаване на холестерола.

Фибрите и полезните мазнини следва да са задължителна част от диетата на всеки, който има проблем с повишения холестерол.

здраве.bg

... на добрия холестерол в потока на кръвта. За задоволителен ефект е препоръчително да консумираме около 20 г разтворими фибри на ден. Една купичка овесени ядки ни осигурява около 5 г от тях. Ако добавим към закуската си и малко плодове, например боровинки, ще добавим още 3-4 г фибри, както и по-добър вкус.

Фасул

Фасулът също се счита за особено полезен по отношение на понижаването на лошия холестерол. Специалистите препоръчват консумацията на фасул за подобряване на сърдечното здраве. Според резултатите от проведени изследвания, фасулът помага за понижаването на холестерола с близо 9% за период от 8-9 месеца.

Фасулът съдържа високо количество неразтворими фибри - само в една купичка тяхното количество е 10-12 г. Това го прави особено полезен за цялостното здраве на тялото. Трябва да опитаме да включим различни ястия с фасул във всекидневното си меню - за да се възползваме от ползите му.

 
добави в:
 
Още по темите:
съвети от лекаря    превенция    хранене и диети    
 

more news
rss
 
Да станем по-здрави с някои храни
13 съвсем прости рецепти, които ще добавят здраве
Някои “азбучни истини” за здравето са напълно погрешни!
Не всичко, което сме чували, че е полезно, всъщност е такова...
10 важни стъпки към здравословното хранене
Най-главното е разумният подход и чувството за мярка
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.