zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

9 начина да ограничим калориите



9 начина да ограничим калориите

Диетата ни може да стане по-ниско калорична не само като ограничим мазнините и захарта.

здраве.bg

... е най-вече храна за душата, но за съжаление той е и доста калоричен продукт. Ако го обичате и не искате да се лишавате от този вкус, може поне отчасти да замените калоричния шоколад с какао.

8. При готвене на яйца просто заменете едно цяло яйце с два белтъка, тъй като по-голямата част от мазнините, холестеролът и калориите са концентрирани в жълтъка.

9. Направете порциите по-малки. Психиката на днешния човек е доста изкривена – той смята, че колкото едно нещо е по-голямо, толкова то е по-хубаво. Това въобще не е така, поне що се отнася до фигурата ни. Затова: използвайте по-малки чинии и разделяйте сладкишите и ястията на повече порции.(а)

 
добави в:
 
Още по темите:
съвети от лекаря    хранене и диети    
 

more news
rss
 
Има храни, които “изгарят” мазнините
Някои продукти доказано не само не прибавят допълнителни килограми, но и изгарят излишните мазнини.
5 любопитни причини да обичате секса
Сексът далеч не е само удоволствие. Той има и доказани ползи за здравето.
7 ключови години в живота
В живота има периоди които не са толкова условни.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.