zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Аеробиката може да замени антидепресантите



1 февруари 2006, здраве.bg

Това се отнася и за всеки вид физическа активност поне половин час дневно, сочат резултатите от изследване на Университета на Тексас.
Дори една разходка в рамките на посоченото време, която води до ускоряване на сърдечния ритъм до 70% от допустимата горна норма, повишава енергичността, работоспособността и намалява драстично нивото на депресия.
Особено важно е да се отбележи, че обичайните мерки срещу депресивните състояния включват медикаменти, чието действие се усеща най-малко след 2-4 седмици, а отчетлива разлика – поне след 6-7, докато едно физическо натоварване в рамките на допустимото за съответния човек има моментално действие.

 
добави в:
 
Още по темите:
заболявания    лекарства    aлтернативи    любопитно    
 
more news
rss
 
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
4 доказани рецепти за плосък корем
Натрупването на мастна тъкан в областта на корема не е просто естетически дефект.
8 съвета за да спите пълноценно
Има доста какво да опитате преди да посегнете към приспивателните...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.