zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Оригинална кампания за борба със СПИН проведоха в Мюнхен



23 април 2006, здраве.bg

Мюнхенският център за борба със СПИН (Munich AIDS Help) организира оригинална кампания, призоваваща младежите да използват презервативи.
Агенцията „Старт“ в Мюнхен разработи смела и нестандартна творческа концепция “А ти с какво мислиш?”
Към настоящия момент се смята, че ефективността на пропагандата против СПИН вече е достигнала своя връх и трябва да се търсят нестандартни концепции. Затова агенцията по нов начин се обръща към младежта с тази своя много смела концепция.
Според оценките на експертите, през миналата година в САЩ смъртността от СПИН е намаляла с 19%, но по мнение на специалистите това се дължи най-вече на внедряването на новите методи за борба с болестта на основата на мощни антивирусни препарати, а не на социалните кампании.

 
добави в:
 
Още по темите:
заболявания    психология    любопитно    
 

more news
rss
 
Интуицията може да се развие!
Как да “увеличим звука” на вътрешния си глас?
Някои “азбучни истини” за здравето са напълно погрешни!
Не всичко, което сме чували, че е полезно, всъщност е такова...
2 прости начина да изчислите натрупаните мазнини
И най-сложната таблица няма да ви даде достатъчно точен ориентир...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.