zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Храни и главоболие - връзка има!



Храни и главоболие - връзка има!

Съществуват хранителни продукти, които наистина могат да предизвикат главоболие.

здраве.bg

... това, което ядете, но и на това как го правите. Правилният хранителен режим може да ви спести много проблеми със здравето. Преди всичко никога не пропускайте закуската. Оптимално е да се яде 3-4 пъти дневно, като за предпочитане е по-голямата част от храната да приемате в часовете преди и до обяд или поне обемът на храната да се намалява от сутринта към вечерта.

За да се предотврати появата на мигрена, се препоръчва да се консумират повече салати от пресни зеленчуци и да се пият повече течности. Количеството на чая, кафето и спиртните напитки трябва да се държи в определени разумни граници, които са доста индивидуални според организма.(а)

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
любопитно    превенция    хранене и диети    
 

more news
rss
 
8 съвета за да спите пълноценно
Има доста какво да опитате преди да посегнете към приспивателните...
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
30-те най-полезни храни
или още един опит за рейтинг на най-здравословните продукти
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.