zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

10 начина да понижим холестерола без лекарства



10 начина да понижим холестерола без лекарства

Овесените ядки са богати на бета-глюкан – разтворима влакнина, действаща подобно на гъба, която попива холестерола.

здраве.bg

... грама разтворими фибри на ден, но по-голямата част от хората не успяват да си набавят повече от 4 г дневно.

Ако приемате фибри под формата на хранителни добавки, най-добре разпределете дозата си в две ядения през деня, защото претоварването на организма с влакнини може да причини леки странични ефекти като поява на газове, запек или диария.

10. Спортувайте

Спортуването засилва кръвния поток в артериите и намалява риска от появата на възпаление и съсиреци.

Не е нужно да тренирате твърде интензивно - достатъчно е дори да ходите пеша около 30 минути на ден.(а)

 
добави в:
 
Още по темите:
съвети от лекаря    превенция    хранене и диети    aлтернативи    заболявания    
 

more news
rss
 
Холестеролът: не вреден, а важен за организма
Контролът върху количеството му в тялото всъщност не е толкова сложен и е по силите на всеки.
13 здравословни навика за всеки ден
Превърнати в ежедневие, те ще ви донесат повече здраве и удовлетворение. Просто не пренебрегвайте това, което сами можете да направите за себе си.
Звуците на нощта...
...или защо бълнуваме, хъркаме и скърцаме със зъби, докато спим
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.