zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

ТВ рекламите на лекарства са едностранчиви, твърди изследване



ТВ рекламите на лекарства са едностранчиви, твърди изследване

Към тях трябва да се отнасяме критично, съветват учени.

18 януари 2008, здраве.bg

Телевизионните реклами на медикаментите подчертават техните достойнства, но съвсем логично игнорират недостатъците им, показват данните от американско изследване.

Учени от университета на щата Джорджия са провели анализ на рекламите на лекарствени средства по основните телевизионни канали на САЩ, излъчвани в продължение на една седмица.

Оказва се, че в 60 секундния клип по-малко от 8 секунди са посветени на информацията за страничните ефекти от рекламирания препарат. В най-масовите клипове - тези с продължителност от 30 секунди, за тази информация са предоставени средно само 4,4 секунди, а в 15-секундните реклами за подобни данни въобще не е отделено време, съобщава Ройтерс.(а)

 
добави в:
 
Още по темите:
любопитно    изследвания    
 
more news
rss
 
8 начина мозъкът да работи по-добре
От изборът на подходящо време за натоварване до... Моцарт и Леонардо
7-те основни хормона в женското тяло
Нарушението на техния баланс може да има непредвидими последици.
Интуицията може да се развие!
Как да “увеличим звука” на вътрешния си глас?
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.