zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Каквото ядем, така се и чувстваме



Каквото ядем, така се и чувстваме

Храните влияят съвсем директно върху настроението и самочувствието ни.

здраве.bg

... плодове/зеленчуци: високо съдържание на витамини, фибри, фитонутриенти, полезни въглехидрати;
• Бобови култури: богати на протеини, фибри, желязо;
• Ядки (орехи, бадеми, кашу, бразилски орех): полезни мазнини, витамини, протеини;
• Зелен чай: противораково действие, подобрени когнитивни функции, антиоксиданти, понижава холестерола;
• Бадемово/кокосово мляко: богато съдържание на витамини, особено витамин D, и калций;
• Пресен чесън: антибактериални, противовирусни и противогъбични свойства.

Ако избираме чисти храни, разбира се, ще се радваме и на ползите за здравето, които те ни носят - и външно, и вътрешно : ще имаме по-добре изглеждаща кожа, ще боледуваме по-рядко, ще се налага по-рядко да посягаме към лекарства и не на последно място ще си спестим медицински разноски, ще спим по-добре, ще се чувстваме по-енергични, в по-добро настроение. Или най-общо казано, ще подобрим качеството си на живот. Здравословното хранене не е диета, а промяна в начина на живот, за която тялото ни ще ни бъде благодарно дълги години занапред.

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
хранене и диети    
 

more news
rss
 
10 важни стъпки към здравословното хранене
Най-главното е разумният подход и чувството за мярка
Интуицията може да се развие!
Как да “увеличим звука” на вътрешния си глас?
2 прости начина да изчислите натрупаните мазнини
И най-сложната таблица няма да ви даде достатъчно точен ориентир...
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.