zdrave.bg
версия за печат изпрати на приятел

Каквото ядем, така се и чувстваме



Каквото ядем, така се и чувстваме

Храните влияят съвсем директно върху настроението и самочувствието ни.

здраве.bg

... плодове/зеленчуци: високо съдържание на витамини, фибри, фитонутриенти, полезни въглехидрати;
• Бобови култури: богати на протеини, фибри, желязо;
• Ядки (орехи, бадеми, кашу, бразилски орех): полезни мазнини, витамини, протеини;
• Зелен чай: противораково действие, подобрени когнитивни функции, антиоксиданти, понижава холестерола;
• Бадемово/кокосово мляко: богато съдържание на витамини, особено витамин D, и калций;
• Пресен чесън: антибактериални, противовирусни и противогъбични свойства.

Ако избираме чисти храни, разбира се, ще се радваме и на ползите за здравето, които те ни носят - и външно, и вътрешно : ще имаме по-добре изглеждаща кожа, ще боледуваме по-рядко, ще се налага по-рядко да посягаме към лекарства и не на последно място ще си спестим медицински разноски, ще спим по-добре, ще се чувстваме по-енергични, в по-добро настроение. Или най-общо казано, ще подобрим качеството си на живот. Здравословното хранене не е диета, а промяна в начина на живот, за която тялото ни ще ни бъде благодарно дълги години занапред.

 
добави в:
 
етикети:
Още по темите:
хранене и диети    
 

more news
rss
 
7-те основни хормона в женското тяло
Нарушението на техния баланс може да има непредвидими последици.
5 неочаквани причини за напълняване
Прекомерното количество калории съвсем не са единствената причина за нарастване на теглото.
10 начина да повишите имунитета си
Върху имунитета оказват влияние много фактори. Такива са дори условията, в които ядете или спите.
Смятате ли, че тенът придава привлекателност?
  •  Да, хората със слънчев загар са по-секси.
  •  Малко слънце по тялото стои добре.
  •  Не, тенът изглежда нездравословно.